czwartek, 21 maja 2015

Od Green Day'a

CD Rudej

 Ruda powoli otworzyła jedno oko, a kiedy zobaczyła moją głowę szybko się podniosła.
- Skąd ten pośpiech? - spytałem z udawanym oburzeniem.
- Wiesz...nie lubię, gdy ktoś nade mną wisi - powiedziała rozglądając się po...okolicy?
 Byliśmy w stajni.
Konkretnie w boksach. Podobnie jak ja, kasztanka miała na głowie kantar i była uwiązana.
- Gdzie my jesteśmy? - spytała niespokojnie.
- W stajni, księżniczko - prychnąłem - a było mnie słuchać!
Chciałem wyprawić krótkie kazanie odnośnie jej zachowania, jednak klacz mnie nie słuchała. Zbyt była zajęta oglądaniem uwiązu. Westchnąłem ciężko i głośno, aby zwrócić na siebie uwagę.
- Dlaczego jesteśmy zamknięci...oddzielnie? - spytała, lecz widząc mój łobuzerski uśmiech dodała - nie, żeby mi to przeszkadzało!
- Bo nas złapali, księżniczko. Gdybym nie był dżentelmenem dodałbym, że przez ciebie.
Ruda uniosła brew i spojrzała na mnie spodełba.
 Dlaczego nas rozdzielili? Szczerze mówiąc nie rozumiem. Twierdzili, że ogier i klacz nie mogą stać w jednym boksie.
 No...owszem, Ruda była całkiem...no dobra, Ruda była ładna.
 Ale ładna była też Lady, Renee, Star, Verona, Nonsens'e...a mimo to ojcem jeszcze nie jestem!
- Myślisz, że są zajeżdżone? - spytała z ekscytacją blond włosa kobieta, która właśnie weszła do stajni.
- Podejrzewamy, że komuś uciekły, więc myślę, że tak - stwierdził towarzyszący jej mężczyzna.
- Piękny ogier - kobieta delikatnie pogłaskała moje czoło. - byłby wspaniały dla mojej Gai!

< Rudzia, moja piękna towarzyszko? xD >


5 komentarzy:

  1. Mi zabraniałeś mówić do Lady księżniczko, ale sam walisz tak do Rudej... pfff -,-

    ~Carol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady jest Księżniczką, a Ruda tylko księżniczką :D
      Poza tym pamiętaj, że księżniczka księżnicce nierówna :3
      -R

      Usuń
    2. Aham...zapamiętam to sobie (D)

      Usuń
    3. To se księżniczkuj dalej, wiedz, że Lady i tak się na ciebie focha.. (D)

      ~Lady Queen

      Usuń
    4. Lady i tak się na mnie focha, chodź przyznam szczerze, że zupełnie nie rozumiem, co znowu zrobiłam.
      ~R.

      Usuń