Stanowiska oznaczone kolorem czerwonym są zajęte lub niedostępne!
Uwaga, dowódców wybierają Alfy!
Najważniejsze stanowiska:
Ogier Alfa: -
Klacz Alfa: Havana
Młode Alfy: -
Ogier Beta: -
Klacz Beta: -
Młode Bety: -
Ogier Gamma: -
Klacz Gamma: -
Młode Gammy: -
Ogier Alfa: -
Klacz Alfa: Havana
Młode Alfy: -
Ogier Beta: -
Klacz Beta: -
Młode Bety: -
Ogier Gamma: -
Klacz Gamma: -
Młode Gammy: -
Generał: -
Pozostałe stanowiska:
Wojownik/czka: Jennifer, Scolle, Souffle, Spartan, Anastazja, Rahman II, Slayer, Jupiter, Figaro, Arot, Twyla, Shanti, Oscar, Rothen da la Pearl
Dowódca wojowników: -
Morderca/czyni: Rossa, Rocko, Liv, Last Breath, Black Angel, Akcent, Brego, Silent Killer
Dowódca morderców: -
Medyk/czka: Vendela von Meteorite, Silver, Cello, Perła, Merkucjo, Ikalet, Gold Maus
Przywódca medyków: -
Wypatrujący/a: Javier, Chiara, Resa, Loud Slence
Dowódca wypatrujących: -
Szpieg: Szebra, Filjan, Qerido, Cloud von Meteorite, Sode No Shirayuki, Green Day, Ruda, Rébellion Qui Insorto, Contesimo
Dowódca szpiegów: -
Obrońca/czyni Alf, Bet i Gamm: Harry, Spirit, Wiadar
Dowódca obrońców Alf, Bet i Gamm: -
Obrońca/czyni: Black Secret, Tancred, Nevada, Flower Desert
Dowódca obrońców: -
Strażnik/czka: Heaven, Alestria von Meteorite, Mystic, Wanderer, Snowflake, Kiara, Szafir, Corriento, Solitario
Dowódca strażników: -
Szaman/ka: Sahara, Meggie, Yamray, Secret Star, Lady Queen, Timeraire, Chryse
Przywódca szamanów: -
Nauczyciel/ka źrebaków: Tina, Nirvana
Opiekun/ka źrebaków: Ixaca, Iris, Roxette, Amber, Angel Shy
Podróżnik: Strzała, Carol, Tayar, Sunny Shine, Panna Cotta
Dowódca podróżników: -
Poza stanowiskami: Sharee
Poza stanowiskami: Sharee
Inne: Ryan
---
---
Źrebaki: Deniver
Objaśnienia:
Generał: Jest to najwyższa ranga wojownicza, dowodzi on wojskami, a także przewodniczy dowódcami oddziałów., Musi być opanowany, pewny siebie, odważny, ponieważ to bardzo trudna pozycja, a przede wszystkim musi umieć myśleć logicznie oraz racjonalnie w każdej sytuacji.
Wojownik: W razie wojny ma obowiązek bronić terenów stada oraz ich mieszkańców. Jest specjalnie szkolony na wojny i wszelakie bitwy, dlatego biorąc w nich udział jest bardzo ważny. Powinien wyróżniać się szczególną odwagą i chartem ducha.
Morderca: Podobnie, jak wojownik. Dodatkowo jego obowiązkiem jest wykonywanie egzekucji, w przypadku, gdy ktoś nie będzie posłuszny organom władzy, a te skażą go na śmierć (bo takie przypadki też mogą się zdarzyć).
Medyk: Zna się na właściwościach leczniczych roślin, najczęściej ma żywioł ziemi. Leczy zarówno drobne zranienia, jak i długotrwałe urazy. Często także uczestniczy w wojnach jako pomoc medyczna.
Wypatrujący: Wypatruje zagrożenia, najczęściej z wysokich punktów terenów stada. Wypatrujący mają swoje warty i oczywiście zmieniają się co jakiś czas.
Szpieg: Musi on być zwinny, szybki oraz przebiegły. Powinien potrafić kłamać jak z nut, a do tego być wiarygodnym, by w razie wojny niepostrzeżenie wśliznąć się między oddziały wroga. Może też szpiegować z ukrycia.
Obrońca/czyni Alf, Bet i Gamm: W razie niebezpieczeństwa ma obowiązek bronić przywódców. Szczególną rolę odgrywa podczas bitew.
Obrońca/czyni: W razie wojny ma za zadanie bronić głównie źrebaków i klaczy nie mających odpowiednich stanowisk by brać udział w walkach (np. nauczycielki, opiekunki). Nie raz jeden obrońca przypada na wojownika, walcząc u jego boku.
Strażnik/czka: Patroluje tereny stada, by w razie czego w porę ostrzec przed niebezpieczeństwem. Strażnicy, podobnie jak zwiadowcy, mają swoje warty i zmieniają się co jakiś czas. To ryzykowna robota kiedy znajdujesz się w tak odosobnionym miejscu przy granicach stada.
Szaman/ka: Ma szerokie zdolności magiczne oraz znajomość roślin. Przy pomocy rytuałów może leczyć, wróżyć, czy nawet rzucać uroki.
Nauczyciel/ka źrebaków: Uczy źrebaków podstawowej wiedzy, może również pomóc w wybraniu stanowiska na przyszłość.
Opiekun/ka źrebaków: Opiekuje się źrebakami, gdy nie mogą tego zrobić rodzice.
Podróżnik: Inaczej posłaniec. Jego zadaniem jest odbywać dalekie podróże, by skontaktować się, lub przekazać wiadomość od Alf innym stadom. Podczas wojny może brać udział w walce.
Poza stanowiskami może znajdować się tylko jeden koń. Jest on wykluczony ze stada, ale nie jest wyrzutkiem. Nadal do niego należy, lecz traktujemy go jako samotnika, wyrzutka itp. Można z nim pisać opowiadania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz