wtorek, 22 września 2015

Ważna informacja

Witajcie kochani. Mam nadzieję, że przeczyta ten post spora większość, ponieważ pojawił się poważny problem. A więc już wam tłumaczę:
Nie będę bawiła się w wielkie opisywanie, ale rzecz w tym wszystkim jest taka, że utraciłam administratora do bloga, a więc edytowanie zakładek jest niemożliwa, a niestety byłam jedynym administratorem na blogu, więc nie ma kto przywrócić mi pełnego dostępu. Mam tylko autora i mogę wstawiać opowiadania. Czytałam na ten temat w pomocy Bloggera, ale wnioskując z tego co jest tam napisane nic nie da się już zrobić. A więc teraz zwracam się do Was moi drodzy... Jeśli wiecie jak to odwrócić to śmiało pisać na moją pocztę na howrse.pl(izusia321), gmail(izabelamoczado@gmail.com), lub zwyczajnie w komentarzach pod tym postem. Ja na razie widzę jedno rozwiązanie: usunąć teraźniejszy blog i przenieść go na inny adres. Stworzyć nowy, odrębny o tej samej nazwie, nieco ulepszony, niestety tło bloga i nagłówek musi się zmienić. Tą decyzję zostawiam Wam do podjęcia.
 
~Alfa Havana(izusia321)

10 komentarzy:

  1. Przenieś może...nie wiem co robić w takich sytuacjach i szczerze wątpię, żeby już coś zadziałało. Szkoda mi tych szablonów i wyglądów i - co najważniejsze naszej wspólnej pracy. Poczekaj może z tydzień i podejmij decyzję. Jeżeli się uda będziemy szczęśliwi.
    ~E...no w sumie już nie Flower Desert. Perła, Akcent, Silent Killer, Snowflake, Carnival oraz Luna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety wątpię w to aby można było przywrócić admina... Skoro ty byłaś tutaj jedyna, może lepiej naprawdę stworzyć na nowo bloga pod tą samą nazwa, a tutaj po prostu dla każdej osoby, która odwiedzi tego bloga będzie post, ze jest przeniesiony na inny adres. Wszystko trzeba by było robić na nowo, ale no cóż... Trzeba dac radę! Nie można się poddawać. Po prostu Ci co będą chcieli nadal być w stadzie to przeniosą sie na nową, ulepszoną wersje bloga. (: Nie martw się na zapas. Wszystko można zrobić, ale nasza wspolna praca nie pójdzie na marne!
    ~ Rossa i Harry

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za wsparcie. Mogłabym poczekać z tą decyzją tydzień, ale tak jak przedtem wątpię by dało się do odwrócić. Jednak i tak poczekam, być może to coś da. Na tą chwilę skopiujcie sobie i zapiszcie wszystkie formularze postaci, które chcecie zatrzymać(oczywiście dam jeszcze o tym znać w poście informacyjnym). Ja również skopiuję zakładki i wszystkie konie. Na razie tylko tyle mogę zrobić. Jeszcze raz dziękuję Wam za wsparcie :3

    ~Havana

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się wydaję, że jednak utworzenie nowego bloga jest jedynym wyjściem i nic innego się nie wymyśli :) Ps. Jak to się stało, że straciłeś admina?
    ~ Spartan, Last Breath

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się ze trzeba rzeczywiscie się przenieść ale nie usuwaj tego bloga. Zostaw i dla wszystkich będzie wiadomość ze przenieśliśmy się na inny adres.
    Contesimo i Smile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Iza straciła admina, to nie wydaję mi się, by miała możliwość usunięcia bloga (chociaż nie mam pewności) ;)

      Usuń
  7. Narazie nie przenoś - przeszukamy pomoc bloggera, pomyślimy, może coś się uda, a jak nie - przeniesiemy i razem zaczniemy wszystko od początku.
    -Rudź

    OdpowiedzUsuń
  8. Przenieś... tak bedzie łatwiej i na dodatek wszytko się poukłada od nowa ;)

    OdpowiedzUsuń