niedziela, 27 września 2015

Nowa odsłona Mysterious Valley

Moi drodzy członkowie Mysterious Valley...
zdecydowałam się stworzyć nowy blog. Oczywiście znajduje się pod innym adresem, który podam za chwilę. Chcę tylko powiedzieć, że mam nadzieję iż spodoba się Wam nowa odsłona bloga oraz, że aktywność nie zmaleje przez ostatni przypadek. A teraz chciałabym przejść do najważniejszej części postu.
Wraz z nowym blogiem wprowadziłam kilka ulepszeń do zakładek, które już możecie oglądać. Ci, którzy chcą nadal należeć do społeczności bloga proszę o ponowne wysłanie formularza swojej postaci na pocztę howrse.pl - izusia321 oraz swój gmail lub e-mail. Pozwalam także wprowadzić poprawki lub pozmieniać kilka rzeczy w formularzu, który zamierzacie wysłać mi. W nowym Mysterious Valley są również etykiety. Wy, jako autorzy bloga macie obowiązek przydzielenia opowiadania do odpowiedniej etykiety, dlatego na sam początek opowiadania będę wstawiała ja, a za nie długo przydzielę każdemu autora. Pojawili się również zastępczy administratorzy. Są to normalne konie w stadzie, zajmujące stanowisko tak jak wszyscy. Podjęłam decyzję i na tą chwilę zastępczym administratorem zostaje wiki i nata, która bardzo pomogła mi w podjęciu decyzji. Skoro jestem już w tym punkcie, chcę również podziękować wszystkim tym, którzy byli ze mną i za próby uratowania bloga. Musicie wiedzieć, że Wasze komentarze nie poszły na marne, a mnie mocno wsparliście na duchu. Cieszy mnie fakt, że mam tak wspaniałą załogę na blogu. Nowy adres Mysterious Valley to....
...
(chwila napięcia xD)
...
Już teraz serdecznie zapraszam! :D
 
~Alfa Havana(izusia321)
 

2 komentarze:

  1. Naprawdę szkoda... Kiedyś należałam do stada i mam ogromny sentyment do tego bloga, odwiedzam go co jakiś czas. Ten jednak podoba mi się bardziej :( Ale mimo wszystko trzymam za Was kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Nie należę do stada, ale tylko chce coś powiedź do autora bloga. Mianowicie nie było potrzeby robienia nowego bloga jak chcieliście zmienić adres . Wystarczy wejśc w ustawienia i zmienić jedynie adres bloga i poinformować i tym członków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń